Ferrero – Key account manager

KEY ACCOUNT MANAGER

 
Als key account manager ben je de contactpersoon van een of meerdere klanten bij Ferrero. Je bent de spin in het web en bent naast omzet- en winstverantwoordelijk ook betrokken bij alle processen rondom jouw klant(en).

Het is je taak als key account manager om samen met de klant in te spelen op de kansen die er liggen binnen de categorieën waar Ferrero actief is. Dit alles binnen het kader van de strategie die Ferrero vooraf heeft bepaald en in nauw overleg met de andere betrokken afdelingen – zowel op korte als op langere termijn.

In deze gevarieerde functie ben je continu bezig met zowel operationele taken als strategische taken. Dit loopt van het opstellen van de jaarplannen en de onderhandelingen tot het stroomlijnen van de facturatie en logistieke stromen.

Als key account manager heb je bovendien dagelijks overleg met interne en externe contacten om ervoor te zorgen dat alle processen rondom jouw klant(en) soepel blijven verlopen.

Om succesvol te zijn als key account manager zijn de volgende eigenschappen onmisbaar:
  • Vlot in het leggen van contacten
  • Analytisch vermogen
  • Onderhandelingsvaardigheden
  • Teamspirit
  • Nauwkeurige werker

 
Zin om bij ons te werken? Surf dan naar www.ferrerocareers.com
Ferrero – Key account manager