De geschiedenis van de Ferrero Groep, dat zich in zijn derde generatie bevindt, is een succesverhaal waarin de ontwikkeling van een multinationaal bedrijf een perfecte combinatie vormt met het verleden, het heden en de toekomst van een volhardende familie uit de Italiaanse regio Piemonte.
1964
NUTELLA® wordt op de markt gebracht.
1968
Kinder Chocolate wordt op de markt gebracht.
1969
Tic Tac, de rebel in het rijtje, wordt op de markt gebracht.
1974
De Kinder divisie vergroot de Kinder-familie.
1982
Ferrero Rocher wordt op de markt gebracht
DE MAATSCHAPPELIJKE BETROKKENHEID VAN DE GROEP
Tegenwoordig leidt Giovanni Ferrero nog steeds met succes het bedrijf. Hij richt zich hierbij op het behalen van steeds ambitieuzere doelstellingen en het waarborgen van de inspiratie en motivatie van het bedrijf die hij zo sterk deelt met zijn vader Michele en met zijn broer. Vandaag de dag heeft het bedrijf een structuur die, net als in het verleden, gebaseerd is op sterke familiewaarden.