Ferrero Nederland – Onze waarden

ONZE WAARDEN

 
Ferrero dankt haar succes aan drie essentiële waarden: Respect, Innovatie en Kwaliteit. Deze waarden stellen we centraal in alles wat we ondernemen, omdat ze volgens ons van fundamenteel belang zijn voor onze consumenten en voor onze werknemers.


Respect

Een van de fundamentele waarden binnen onze onderneming is respect voor het individu, zowel binnen zijn of haar werkomgeving als in de samenleving. En juist omwille van dat respect voor de medemens nemen we onze concrete verantwoordelijkheid voor:
onze werknemers, om hun persoonlijke ontwikkeling te stimuleren;
onze consumenten, om zo goed mogelijk te voldoen aan hun verwachtingen
• onze partners, met wie we een vertrouwensrelatie willen opbouwen.
Wij zijn ons bewust van de impact van onze economische activiteiten op onze omgeving. We treden die dan ook met respect tegemoet.


Innovatie

Innovatie staat als groeifactor centraal in onze bedrijfscultuur. De meeste Ferrero-producten zijn baanbrekend en uniek in hun soort geweest: de eerste chocoladepasta, het eerste surprise-ei, de eerste bonbon gevuld met fruit en alcohol… We ontwikkelen innovatieve producten waaraan de consument steeds weer plezier beleeft.


Kwaliteit
Kwaliteit is een belangrijke pijler in de activiteiten van Ferrero en speelt een centrale rol op alle niveaus van de onderneming: van de selectie van de grondstoffen, de productie en het transport, tot het op de markt brengen van de eindproducten. Kwaliteit staat ook centraal in de dagelijkse werkzaamheden van alle werknemers van Ferrero. Dit streven naar kwaliteit speelt een doorslaggevende rol en staat aan de basis van het succes van onze merken.
Ferrero Nederland – Onze waarden